December to remember..

Na twee jaar stilte, keert Winder Wonder Land weer terug uit haar winterslaap. Op zondag 18 december is Zundert dit jaar ondergedompeld in een winters sausje!

Het heeft dit jaar wel een andere vorm gekregen dan andere edities. Onder de noemer Ticket to Zundert wordt er een soort klûntocht georganiseerd met verschillende activiteiten waarbij er verschillende kaarten zijn: eentje voor volwassenen en eentje voor kinderen.

Loterij

Op deze kaart staan vakjes die gekoppeld zijn aan activiteiten bij verschillende ondernemers, waar je je stempel kunt halen. Zo kun je bij een winkelzaak je laten schminken en staat er bij een andere winkel een leuk cadeautje op je te wachten. Heb je een volle kaart? Lever dan je kaart waarop je je naam, leeftijd en telefoonnummer hebt geschreven in bij een van de ondernemers in. Je maakt kans op leuke prijzen.

Heel Zundert geopend

Naast deze leuke activiteiten, loopt ook de kerstman rond en kun je meerijden in het welbekende treintje door de Molenstraat. Ook houdt ’t Stokperdje bij CultuurCentrum de Schroef leuke winterspelen. Daarnaast is dit het ultieme moment om je kerstinkopen te doen; de Zundertse winkels zijn geopend. Je kunt ook bij de horeca terecht voor een lekker warme chocomel of een heerlijke glühwein.

Trappistenwandeling (incl. proeverij)

Voor de start van Winter Wonder Land in het centrum, organiseert VVV Zundert een Trappistenwandeling. Om 10:00 uur start de wandeling vanaf de parkeerplaats bij Café In den Anker onder leiding van Bart Mutsters. Bart groeide op in Landgoed De Moeren en kent de omgeving op zijn duimpje. Onderweg vertelt hij over de natuur, de turfgeschiedenis en natuurlijk over Zundert Trappist. De wandeling duurt ongeveer 2 uur.
Na de wandeling wordt er een proeverij georganiseerd in de Molenstraat. Deze vindt plaats voor het Van GoghHuis/ VVV Zundert aan de markt 27.

Deze wandeling is te reserveren via: vvv@vangoghhuis.com.

Meer informatie

Winter Wonder Land is een initiatief van Winkelen in Zundert, de winkeliersvereniging die ook bekend staat als Ondernemersvereniging Zundert Centrum (OZC) en vindt plaats op 18 december van 12:00 tot 17:00 uur. Het evenement is gratis toegankelijk.

Klik hier voor meer informatie: www.facebook.com/WinkelenInZundert