Ga naar inhoud

Zwembad De Wildert

Binnenzwembad

Het wedstrijdbad in Zundert telt vijf banen, heeft een afmeting van 25x12,5 meter en beschikt over een verstelbare bodem. Ook worden hier zwemlessen gegeven voor zowel kinderen als volwassenen. Door de standaardtemperaturen van 30°C in het wedstrijdbad en 32°C in het recreatiebad is het zwemwater van Zwembad De Wildert zeer aangenaam. De whirlpool, bruisbank, jetstream, waterelementen en de 32 meter lange glijbaan maken het recreatiebad veelzijdig en biedt daarmee ontspanning en plezier voor uiteenlopende doelgroepen.

Buitenzwembad

Het buitenzwembad heeft een oppervlakte van 530 m². De ligweide van 5160 m² beschikt over speeltoestellen en een buitenterras met parasols. Tijdens het buitenbadseizoen is het een heerlijke plek om verkoeling te zoeken met het hele gezin.

Horeca

De horecagelegenheid beschikt over 60 zitplaatsen. Het  horecagedeelte in het zwembad beschikt daarnaast nog eens over 70 zitplaatsen. We staan graag voor je klaar met ons diverse aanbod eten en drinken.