Ga naar inhoud

Met het motto “Weggooien, mooi niet” wordt steeds geprobeerd om zoveel mogelijk spullen een tweede kans te geven.

We gooien, ook in Zundert, ontzettend veel spullen weg. Ook dingen waar niks mis mee is en die na eenvoudige reparatie weer prima bruikbaar zouden zijn. Helaas zit repareren bij veel mensen niet meer in het systeem. Mensen weten niet hoe het moet. Reparatiekennis verdwijnt snel.

Daarom gaan vrijwilligers samen met inwoners uit de gemeente Zundert kijken of spullen nog een tweede kans kunnen krijgen. Bij het Repaircafé zijn verschillende reparatiedeskundigen aanwezig. Zo maken je spullen kans op een tweede leven. Goed voor het milieu en voor de portemonnee!

Dus neem je kapotte spullen mee en kom langs in het Repaircafé! Het Repaircafé is er voor alle inwoners van de gemeente Zundert van jong tot oud.

De repar…

De reparaties worden steeds volledig gratis uitgevoerd. Als reparatie niet mogelijk is. Wordt vaak een advies meegegeven op welke wijze (bijvoorbeeld vervanging van een klein onderdeel) behoud van het artikel alsnog kan plaatsvinden.

Hebt u defecte huishoudelijke apparaten, kapotte kleding, een haperende fiets, kapot speelgoed of ander huisraad dat niet meer of naar behoren werkt, kom dan gerust langs bij het Repaircafé.

Het Repaircafé vindt doorgaans  plaats op de eerste zaterdag van de maand.

Terwijl u wacht op uw reparatie bestaat ook de mogelijkheid om te genieten van een bakje koffie of kopje thee. Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Wanneer

• Zaterdag 4 mei 2024 10.00 - 13.00 uur
  • Iedere maand open

Het Repair Café gaat iedere eerste zaterdag van de maand open van 10.00 tot 13.00 uur.

Prijzen

• Betaalmogelijkheden: Contant